Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeHamownia niema nic do drogi, na drodze warunki sa zmienne, w hamowni nie. Dodam do tego, ze w polsce podejscie na papierek i statystyki musi sie zmienic. Jak bys co kolwiek wiedzial o motocyklach, samochodach, to wiedzial bys ze mozesz miec i 1000 koni jesli rama/przeniesienie napedu jest zle to wiekszosc stracisz na flex, rozciagajacy sie lancuch, drgania. To mechanika. Do tego przez to ze moc bedzie dostarczana nie regularnie guma bedzie tracic i lapac przyczepnosc a kazdy idiota wie ze kiedy niema przyczepnosci niema przyspieszenia. Rama z 750 to ta sama rama co w 600. Dobra rama ale w teori bedzie pod wiekszym obciazeniem z powodu dodatkowej mocy i wagi. Rama w 848 jest identyczne do 1198. Ta rama jest tez identyczna z 1198R wiec w 848 ma duzy zapas mocy. Hamulce sa lepsze, lzejszy jest od 750. 750 to 198kg suchej masy i 147bhp na silniku nie kole. 848 wazy 168kg (o 30kg mniej) i ma 134bhp na silniku i w wiecej ciagu w calosci lini obrotow wiec mozna wczesniej na moc wejsc. GSX-R750 - 0.74bhp na 1kg 848 - 0.79bhp na 1kg Roznica jest ale aby ja zobaczyc trzeba byc Bayliss, Rossi albo Corse.
Odpowiedzbaylis roosssi corse albo ja .ducat wazy 30 kg mniej?! miazga
Odpowiedzhamownia niema nic do drogi? haha nieopoiwadaj głupot co do przeniesienia tej mocy sie zgadzam natomiast moc na wale czy motocykl stoi na drodze czy na hamowni jest ta sama .
Odpowiedz